Zaterdag 25 en zondag 26 november 2017 vindt de 6e editie van de Indoor Kerst- en Cadeaumarkt plaats. U kunt zich als bedrijf/ondernemer/hobbyist inschrijven.

OPBOUWTIJDEN:

VRIJDAG 24 NOVEMBER: 10:00 t/m 21:00

OPENINGSTIJDEN:

ZATERDAG 25 NOVEMBER: 10.00 t/m 18.30
ZONDAG 26 NOVEMBER: 10.00 t/m 18.00

SPECIFICATIES:

• De grondoppervlakte van de kraam/grondplek is 4 bij 2 meter(8m2), het werkblad van de kraam is 4 bij 1 meter;

• Twee dagen voor € 135,- excl. btw per kraam, INCLUSIEF 1 STROOMPUNT 500W (voor uw kraamverlichting);

• Maximaal 2 plekken per deelnemer (bij afname van tweede plek betaalt u 120,- excl. btw, excl. stroompunt. Deze heeft u namelijk al bij de eerste plek);

• Uw product/dienst moet wel KERST/FEESTDAGEN/CADEAU gerelateerd zijn. Ook uw kraam dient in een feestelijke- en/of kerststemming opgebouwd worden en de tafel afgerokt tot de grond;

• U dient uw eigen stoel(en) en pin apparatuur mee te nemen. Er is wifi in de hal aanwezig, maar hier kunnen geen rechten aan ontleend worden;

• Automatische incassering is verplicht bij deelname. Incassering geschiedt eind oktober (wk 43), en in november direct na inschrijving.

• LET OP!: U ontvangt een geautomatiseerde mail met kopie van uw inschrijving. Heeft u deze niet gehad? Of hij zit in uw SPAM box of de inschrijving is mislukt. Lukt het echt niet? stuur een email naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Team Vanzantenhal